HTML

Politikai kampány blog

A blog szerzője Varga Áron (1985) politológus. Korábban több hazai intézet politikai elemzője, majd vezető tanácsadója, a Corvinus Egyetem Politikatudományi Doktori Iskolájának hallgatója.

A blog a facebookon

Friss topikok

  • Csavarjagin: Remélem, jól aludtál az akolban, a szállongó szarillat közepette. Én kiválóan. Mint mondtam, EZ a ... (2014.04.06. 08:28) Mire számíthatunk?
  • ♔batyu♔: Érdekes, hogy a demokratáknak miért nem tetszenek a civilek. Máskor (Milla) pedig úgy odavannak ér... (2014.03.24. 14:07) SMS: Profi kampány a Fidesz ellen - vagy a Fideszért?
  • Rémbódess: Ok, akkor nézzük eme prudens gazdaságpolitika gyakorlati megvalósulását: Találnak egy rakat pénzt... (2014.03.19. 13:35) Miért nincs a Fidesznek programja?
  • Lesz még Magyar Köztársaság: @űrszelvény: "És vajon jobb lesz-e neki, ha azért nincs földje, mert nem tudott versenyben maradni... (2014.03.14. 13:44) MSZP-s kampányvideók: Egy év csúszással
  • states1: Maradjunk annyiban, hogy a 31 már csak 18, és még az sem biztos. A tények tehát ne zavarják a szer... (2014.03.09. 06:52) Honnan az ördögből?

Címkék

2013 (1) 2014 (18) amerika (1) arnóth (1) atomerőmű (1) belváros (1) bernadett (1) big (1) blikk (1) bohóc (1) botrány (1) bruck (1) bulvár (1) cöf (2) compass (1) csalás (1) demokratikus koalíció (1) dk (1) e-mail (1) együtt (3) ellenzék (1) elnökválasztás (1) előny (1) eredmény (1) facebook (2) fiatalok (1) fidesz (10) film (1) fkgp (1) földpályázatok (1) gábor (1) gallup (1) google (1) greenpeace (1) hamisítás (1) hátrány (1) hiba (1) hír tv (1) interjú (1) ipsos (1) jelöltek (1) jobban (1) jobbik (5) k-monitor (1) kampány (20) kampányfilm (1) kampányfinanszírozás (4) képviselők (1) kerék-bárczy (1) kétharmad (2) kijev (1) kiszervezés (1) kormány (1) korrupció (2) köteles beszéd (2) kövér (1) közvélemény (1) kreatív (1) kutatás (1) levelezés (1) liberálisok (3) lmp (1) mária (1) média (2) medián (1) megélhetés (1) mesterházy (2) money (1) monok (1) mráz (1) mszp (5) népszavazás (1) népszerűség (1) név (1) nézőpont (1) ogli g (1) olimpia (1) orbán (1) oroszország (1) országgyűlési (1) összefogás (3) összefoglaló (1) paks (2) parlament (2) párt (1) pártok (1) pártválasztó (1) péter (1) plakátok (1) pm (2) politika (2) program (2) putyin (1) reklám (2) rogán (1) sajtó (2) schmuck (1) seres (1) sms (1) szabályosság (1) szavazás (1) széll (1) szélsőjobb (2) szepessy (1) szlogen (1) szlogenek (1) szociáldemokraták (1) szocsi (1) tagok (1) tárki (1) teljesít (1) tisztaság (1) trafikmutyi (1) ukrajna (1) usa (1) választás (10) választási (1) választási rendszer (1) vicc (1) videó (2) video (1) voksmonitor (1) zsolt (1) Címkefelhő

Miről szól ez a blog?

2014.01.26. 20:18 :: Varga Áron

A blog alapvetően egy kísérlet, amelyet a Corvinus Egyetem politikai kampány című kurzusához indítottam el. A kurzus harmadéves politológushallgatóknak szól, és célja a 2014-es magyar választási kampányban használt eszközök bemutatása és összegyűjtése. Nem célja népszerűség szerzése, sőt, a tágabb közönséghez való szólás sem (ezért nincs például professzionális dizájn) - egyszerűen kampányeszközök elemzéséről lesz szó, ami hasznos lehet a hallgatóknak.

Rólam annyit érdemes tudni, hogy politológusként végeztem az ELTE ÁJK-n. Ezt követően több hazai politikai elemző intézetnél dolgoztam (Political Capital, Republikon Intézet) elemzőként és tanácsadóként, és egy rövid ideig az újságírást is kipróbáltam (FigyelőNet, jelenleg Hír24). 2009-től a Policy Solutions vezető tanácsadója voltam, 2013 végétől pedig egy korrupcióellenes civil szervezet, a K-Monitor főmunkatársa vagyok. A Corvinus Egyetem Politikatudományi Doktori iskolájában vagyok másodéves hallgató, kutatási témám a politikai korrupció Magyarországon.

De ez a blog most kampányeszközök elemzésére jött létre. Ami lesz benne: kampányesemények, filmek, szövegek értékelése. Ami pedig (egyelőre) semmiképp: véleményalkotás a politikai folyamatokról. Pedig nem akarok az objektivitás álcája mögé bújni: véleményem van, csak most véka alá rejtem.

Disclaimer 1: E blog tartalma nem tekinthető sem bármely volt, sem a jelenlegi munkahelyem, végképp nem a Corvinus Egyetem hivatalos vagy nemhivatalos álláspontjának. 

Disclaimer 2: Nem szeretem, ha politológusok letagadják korábbi vagy jelenlegi érdekeltségeiket (azt pedig különösen nem, ha ezt követően függetlennek állítják be magukat vagy másokat színvallásra kényszerítenének), bár a beismerés kétségkívül csökkenti a közvélemény előtt szakmai hitelességüket. Kivéve, ha nagyon jók. Lakner Zoli barátom az egyetlen, aki minden cikke után odaírja, hogy cége mely párttal áll kapcsolatban, és ez nem is rontja a szakmai presztízsét. Úgyhogy most én is megteszem ugyanezt: korábban az SZDSZ-nek és az MSZP-nek is adtam tanácsot a cégeken keresztül, ahol alkalmazott voltam. Jelenleg azonban nincsen - nem is lehetne - pártoktól megrendelésem, politikussal hivatalos üzleti kapcsolatban nem állok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://politikaikampany2014.blog.hu/api/trackback/id/tr255783925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása